از دست رفته


چند روز پیش برای من روز اولین ها بود .. روزی پر از اتفاقات رسمی و جدی !

اولین آموزش رسمی من به مدیر

اولین بازدید رسمی من از طرح های در حال اجرا

اولین جلسه رسمی من با روسای سازمان

اولین دریافت جایزه ام به طور رسمی از مسئولین سازمان


با این وجود به یاد ندارم چه روزی بود! فکر می کردم اولین ها برای همه تا ابد خاص می مانند .. فکر میکردم آدم تاریخ اولین اتفاقات را هرگز فراموش نمی کند .. من اما بنظر می رسد فراموش می کنم .. حتی به فاصله چند روز .. و گویا فرقی نمی کند چه باشد، تو بگو حتی تاریخ اولین بوسه را !



  • تاتیا
دقیقا...
و موافقم که
ما بقی توهمی است بعد نبودن
که برای یکی زندگی و برای دیگری خاطره می شود
بقیه ی اتفاقات رو نمی دونم ولی اولین بوسه توی ظرف زمان ومکان وتاریخ نمی گنجه!!!
تاریخ زندگیت پرباد از موفقیت های ثبط شده ونشده
اوم بنظرم خیلی بد است مثلا یادت نیاید زمان اولین بوسه ی عاشقانه ات چند سال داشته ای یا چه فصلی بوده .. بد نیست ؟

+ سپاس
فراموش کردن اتفاقات اقتصادی و اجتماعی و غیره و غیره توجیه داره، ولی تو موارد عشقی بنظرم داری شکسته نفسی میکنی :)
استیکر خنده با نیش باز :))
تاریخ دروغی است که زمان به ما می گوید
و مکان ، توهمی است که ما در آن ... می کنیم
و این تاریخ نیست که در ذهن ما می ماند ، بلکه توهمی است از آن لحظه ، و آن بوسه
همه چیز همان لحظه تمام می شود .. مابقی توهمی است از آن لحظه .. که گاه شیرین تر است و گاه تلخ تر .. هوم ؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

یک مشت سکوت شکسته

حرف هایم ناتمام تر از تمام ساختمان های نیمه کاره ی شهر است

کفش هایت را درآور و آرام و بی صدا وارد شو ..
اینجا سکوت تنها با حرف دل شکسته می شود ، نه با صدای تق تق کفش ها !
.
.
.

instagram: tatiya277
دنبال کنندگان ۹ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan