یک شروع جدید

نه خورشید روزهایم شدی

نه ماهتاب شب هایم


بی تو من سردترین و تاریک ترین سیاره ی این حوالی ام ..

  • تاتیا

سلام

درست است که شما دوست مجازیم هستید ولی من بطور واقعی شما را دوست دارم.

سلام

آرشین مهربان مرد ِخوب .. و فکر کنم میدانی که من هم !

سلام

خیر، اجازه نیست.

شاید بشود جلوی گریه کردن را گرفت اما نمیشود جلوی فشردگی قلب از این همه محبت ناگهانی , ایستاد . 

سلام

تاتیای عزیز تولدت مبارک...

بله... میدانم سالروز تولدتان 27 مهر است.

گفتم دوستان فرصت بیشتری داشته باشند برای تهیه کادو های ارزنده.

با امید به سلامت و خوشبختی برای شما.

اجازه هست گریه کنم ؟
بعضی ها وقتی میروند کل کائنات را وزمین را وزمان را انگار با خود می برند آدمی می ماند وخلأ
آرزوی نازنینم .. همراه همیشگی این کلمات آشفته .. تو عشقی به تمامی .. عشق !
تو باید گرما بخش روح دگری باشی. 

از چی داری همش بهونه میگیری

چیکار داری با دردو غمه تکراری

کاش عاشقیو من یادت نمیدادم

تکلیفتو روشن کن چی میخوای تویه رابطه غیر همین

از من کیه عاشقتر تو تمومه زمین

تصمیمه خودته میمونیو میری ...

سلام

تاتیای عزیز خوشحالم هستی و می نویسی. به قولی:

تا توانی سعی کن در کار آش...کاسه گر چینی نباشد گو مباش

سلام ..
و من چه خوشحال تر که هنوز هستی .. که فراموشم نکرده ای ..
سلام
خیلی مبارکه
من که هنوز نتونستم همت کنم و بکوچم.
هرچند،مقدماتشو فراهم کردم.
پستت خیلی قشنگ بود.
واقعا چیزی نمیشه بهش اضافه یا کم کرد.
سلام.
وب جدید شما هم رویت شد:-)
ممنون از لطفت پسر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

یک مشت سکوت شکسته

حرف هایم ناتمام تر از تمام ساختمان های نیمه کاره ی شهر است

کفش هایت را درآور و آرام و بی صدا وارد شو ..
اینجا سکوت تنها با حرف دل شکسته می شود ، نه با صدای تق تق کفش ها !
.
.
.

instagram: tatiya277
دنبال کنندگان ۹ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan