من یک عدد آدم بی آرزو هستم



اینکه بدانی روز خاصی را گذاشته اند به نام روز آرزوها، یا شب آرزوها ..و بعد بخواهی درباره اش بنویسی؟اصلا..من این شکلی نیستم.آرزوهای من یک هو به ذهنم میرسند..آرزوهای بزرگ یا ریز و کوچولو کوچولو..درباره شان از قبل تصمیمی نمیگیرم..بهشان فکر نمیکنم.. بالاپایینشان نمیکنم..آرزوهای من هر زمان و هر جا که دلشان بخواهد می آیند توی ذهنم و جاری میشوند بر زبان دلم..هر جایی.. خواه زیر دوش حمام باشد .. یا توی سرویس بهداشتی حین مسواک زدن..وقت خم شدن و بستن بند کفش..موقع خاراندن ِ پشت پدر .. حینِ رنگ کردن ِ موهای مادر..آرزوها همیشه یک هو می آیند سراغم .. خیلی ساده توی دلم چرخ میزنند و بعد می روند .. هیچ وقت توی دلم نمی مانند .. می آیند و می روند..بعضی هاشان اما پس از زمان کوتاهی برمیگردند .. این بار نه به شکل یک فکر، بلکه واقعی ِ واقعی .. با برآورده شدن برمیگردند..

این است که اگر امشب یا هر شب دیگری کسی از من بپرسد آرزویت چیست، میگویم هیچی!



  • تاتیا

دلت شاد و دلت شاد و دلت شاد

 

 

چهارشنبه سوری امسال برایم خاطره انگیز شد.شانس این را پیدا کردم همراه با یک گروه خیریه، از خانه سالمندان و معلولین ذهنی بازدید کنم.

قبل از بازدید از کم توانان ذهنی و جسمی به ما گفتند که حق عکس گرفتن نداریم و مهم تر از آن حق اشک ریختن..من اشک ریختم؟هرگز..حتی قطره ای..حقیقت این بود که اتفاقا میان آن دخترها با آن زیبایی های مسحور کننده ای که برخی هایشان داشتند به من خوش گذشت .. میان پسرهای باحال آن جا من کلی آواز خواندم و خندیدم .

آنجا زندگی جریان داشت .. شور و شوق جریان داشت .. آن جا همین که صدای دف و تنبک بلند شد همه شان پریدند وسط و رقصیدند و رقصیدند و رقصیدند.. آن جا در آن لحظات تنها چیزی که جایی نداشت، غم بود و اشک ..

 

+ امیدوارم در سال جدید در کنار تمام کمبودات و مشکلاتی که بی شک وجود خواهند داشت تنها چیزی که در زندگی تان جایی نداشته باشد غم باشد و اشک .. امیدوارم در سال جدید برای همه تان زندگی به زیباترین شکل ممکن جریان داشته باشد ..

 

++ این هم بخشی از دف و تنبک و آواز خوانی مان در کنار همان پسرهای شاد :)

 

 

 

 

 

  • تاتیا

یک مشت سکوت شکسته

حرف هایم ناتمام تر از تمام ساختمان های نیمه کاره ی شهر است

کفش هایت را درآور و آرام و بی صدا وارد شو ..
اینجا سکوت تنها با حرف دل شکسته می شود ، نه با صدای تق تق کفش ها !
.
.
.

instagram: tatiya277
دنبال کنندگان ۹ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan