یاد باد آن روزگاران


داشتم وبلاگ بعضی دوستان قدیمی را می خواندم ، دلم تنگ شد برای تمام روزهای گذشته که وبلاگ نویسی خودِ عشق بود.


پ ن : کامنت ها را که نگو .. کامنت دوستانی همچون آرزو، ابرام، ستاره، شبگرد، شیرکوچولو، دوشیزه متوهم، آقای حباب، فاطمه، احسان خان .. کامنت های ناشناس و خیلی های دیگر..امروز روز دلتنگی هاست. خوب است که هنوز بعضی از دوستان قدیمی ام را دارم. دوستانی که دوستشان دارم.


  • تاتیا
شنبه ۱۸ دی ۰۰ , ۱۶:۱۲ دوشیزه متوهم

سلام دوشیزه متوهمم دلم یهو تنگ شد اسممو سرچ کردم اومد یادش بخیر 

گفتی کامنت ها .. دو سه دقیقه داشتم بهشون فکر میکردم و میخندیدم :))
حیف که بلاگفا قدر کامنتامونو ندونست.
هومم امان از کامنت ها:))
دوست داشتن خوب است
اصلا هر دوست داشتنی خوب است
من که می گویم دوست داشتن چیزهای بد هم ،حتی خوب است...
آرزوی دوست داشتنی من .. آرزوی بسیار دوست داشتنی من:*
سلام
... اما وبلاگ هم عمیق است و هم پایدار تر.
یاد ابرام به خیر.
خیلی بلا بودی شما :)
همممممم، یادش بخیر....

اوهوم:(
سلام
تاتیای عزیز... مقداری از کامنت ها علاوه بر وبلاگ در اینستا و تلگرام نیز منعکس میشود. از طرفی حالا بسیاری از دوستان مجازی حتی با تلگرام نیز از حال و هوای هم با خبر هستند... شاید این نزدیکی ارتباط موجب کمتر نوشتن و نیز کامنت گذاشتن در وبلاگ شده است. 
کاملا موافقممممم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

یک مشت سکوت شکسته

حرف هایم ناتمام تر از تمام ساختمان های نیمه کاره ی شهر است

کفش هایت را درآور و آرام و بی صدا وارد شو ..
اینجا سکوت تنها با حرف دل شکسته می شود ، نه با صدای تق تق کفش ها !
.
.
.

instagram: tatiya277
دنبال کنندگان ۹ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan