هذیان نامه



توی خانه ی ما چاقوی میوه خوری فقط چاقوی میوه خوری نیست !! بلکه کارهای متعددی باهاش صورت میدهیم . آنقدر که می شود نامش را گذاشت چاقوی اچارفرانسه ای! برای نمونه باهاش بجز میوه سیب زمینی و پیاز هم پوست میکنیم .. گوشت خورد می کنیم .. پیچ سفت میکنیم .. پارچه و کاغذ و مقوا میبریم .. تخته تراش میدهیم .. مداد تیز می کنیم .. چیزی چسبیده باشد به دیوار با چاقوی میوه خوری می کنیم .. و خیلی کارهای دیگر .. ما استاد ِ خیلی کارهای دیگر کردن با یک وسیله ی نامرتبط هستیم و پدر آن وسیله را درمی آوریم اما ولش نمیکنیم و میگذاریم زیرِ درد کارهای دیگر کردن , بمیرد .

با آدم ها هم گاهی این شکلی برخورد می کنیم . استاد شکل دادن روابط مختلف و خیلی کارهای دیگر کردن  با آدم های نامرتبط هستیم ! همین !




  • تاتیا

ما چون دیدیم این هذیان نامه از فکر بکری ساطع شده و شامل موارد بسیار خطیر است این بود که بررسی کامل کردیم. دیدیم در خانه ما از چاقوی مادر مرده میوه خوری این همه استفاده های متنوع نمیشود. گفتیم یه امتحانی بکنیم مثلا پیچی را باز و بسته کنیم. تا آمدیم چاقو را برداریم دیدیم گلین با تعجب نگاه میکند البته ما هم چاقو به دست نگاهش کردیم بنده خدا چه فکر کرده بود نمیدانیم ولی معلوم بود ترسیده در حالیکه سعی میکرد از من فاصله بگیرد گفت: میوه که تمام شده... یعنی به نظر گلین چاقوی میوه خوری فقط ساخته شده برای پوست کندن میوه و پاره کردن شکم آدمیان؟

... با تشکر از تاتیای عزیز که همیشه الهام بخش هذیان گوئی اینجانب نیز میشود. 

خب پس گلین خانوم دوست داشتنی هم در ذهنش برای چاقوی میوه خوری کاری جز میوه پوست کندن متصور بوده است :)
حالا اینکه اینقد میزان تنوعش در خانه ی شما کم است معناش این است که شما استاد ِ خیلی کارهای دیگر با یک وسیله ی نامرتبط نیستید ؛)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

یک مشت سکوت شکسته

حرف هایم ناتمام تر از تمام ساختمان های نیمه کاره ی شهر است

کفش هایت را درآور و آرام و بی صدا وارد شو ..
اینجا سکوت تنها با حرف دل شکسته می شود ، نه با صدای تق تق کفش ها !
.
.
.

instagram: tatiya277
دنبال کنندگان ۹ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan