خروس بی محل



یک مرضی هست که جز من شاید گاهی سراغ بعضی های دیگر هم بیاید . من نامش را گذاشته ام مرض خود در آینه بینی .. این مرض این شکلی ست که هی دلت می خواهد چپ و راست توی آینه زل بزنی به خودت (ترجیحا یک آینه ی خاص ، مثلا آینه ی اتاق خواب یا آینه ی دم در یا جاهای دیگر . انگار این آینه ها تمام زیبایی تو را در خود منعکس می کنند ) آن هم نه در حد یک نگاه ، بلکه برای ثانیه های متمادی . مثل آهن ربایی که آهنی را درگیر خودش می کند .
حالا میتوانید فکر کنید جدیدا این مرض درکجا و کدام آینه به سراغ من می آید ؟ آینه ی ماشین اداره .. جلوی چشم هیجده تا مونث و مذکر دیگر ! خب دیگر زیاد توضیح نمی دهم خودتان عمق فاجعه را دریابید :)

تشکر نوشت : سپاس بی پایان بخاطر شب زنده داری حباب عزیز که وسط تمام دغدغه هایش زحمت ویرایش و تغییر قالب اینجا را کشید .. حباب جان متشکرم .


  • تاتیا

سلام

تاتیای عزیز، خوشحالم که مشغول کار هستی.

به نکته ظریف و جالبی اشاره کردی.

سپاس از مهربانی ات اما خب مشغول به کار بودن من تازه نیست .. من از وقتی مدرکم را گرفته ام همیشه در حال کار بوده ام :)
خواهش میکنم نوشت : شما بیشتر از اینا به گردن ما حق دارین :)
حق ؟ از طرف من ؟ به گردن تو ؟... اصلا همچو چیزی نیست .. محبتی که در حقم کردی نشان از دل بزرگ و مهربان تو دارد .. مهربانی ات مستدام پسر :-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

یک مشت سکوت شکسته

حرف هایم ناتمام تر از تمام ساختمان های نیمه کاره ی شهر است

کفش هایت را درآور و آرام و بی صدا وارد شو ..
اینجا سکوت تنها با حرف دل شکسته می شود ، نه با صدای تق تق کفش ها !
.
.
.

instagram: tatiya277
دنبال کنندگان ۹ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan