اندر حکایات گروهک های تلگرامی !



بعد اینکه من عضو گروهی در تلگرام شده ام که در آن همه از صبح تا شب بیش از ده بار فقط به هم سلام می دهند و شب بخیر می گویند .. نهایتا آن وسط ها یکی شعری می فرستد و بقیه با قلب و گل و انگشت شست تاییدش می کنند !!



  • تاتیا
گروهک :))
چه مبادی آداب!!!
خداروشکر من از این نعمات دنیای مدرن محرومم، به واسطه داشتن یک عدد گوشی فوق پیشرفته، با دوربین یک و دو دهم مگاپیکسل، بدون رم و چیزای دیگه D:
بنظرم گاهی لازم باشد من هم خودم را از این نعمات دنیوی محروم کنم ، بس که وقت گیر می شوند !
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

یک مشت سکوت شکسته

حرف هایم ناتمام تر از تمام ساختمان های نیمه کاره ی شهر است

کفش هایت را درآور و آرام و بی صدا وارد شو ..
اینجا سکوت تنها با حرف دل شکسته می شود ، نه با صدای تق تق کفش ها !
.
.
.

instagram: tatiya277
دنبال کنندگان ۹ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan